Wednesday, September 16, 2009

Whatever

Kamu Kamu Kamu
Ramai sangat


Saya?
Masih seorang.


Tapi, gembira.


Sebab
kamu kamu kamu
Yang tadi ramai,
Dan, oh.
Masih juga ramai


Rindu kan saya
Seorang.
Oh!

\(^.^)/

Tak perlu ucap,
saya dah tau


Tak perlu malu-malu
Sebab saya tak malu

Rindulah.
Rindulah saya lagi

Seronok!
saya seorang
sebab, bila
kamu kamu kamu
yang ramai tulis
kamu pula jadi
saya yang seorang
dan
saya jadi kamu kamu kamu

*berfikir*


*sengih*

Harap kamu kamu kamu
faham.








Whatever~ ^.~

16 comments:

Basuh Baju said...

sampai bila mahu jadi seorang dan berseorangan?

PengemisRedha(N.A.Y) said...

em..adakah anda seorang y sedang mcari cinta :)

sy bc entri balqissy ni mcm luahan hati seorang y kesepian hehe

Syahrul Helmi Mohd said...

saya ada, haha.

Firol said...

dah rasa macam tengok penyajak kat annexe dah

meo188 said...

erm?

kumbang bukan seekor ke?

huhuhuhu...

Dari Jalan Kopi said...

seorang cool.
bebas
tapi sunyi..

sengih tapi lapar.

silentshutter said...

salam, tumpang lalu la yer, kamoo sowg2 ka?xde bhsan ka?huhu

azuan said...

meh nak teman..

balqissy said...

basuh baju: kamu mau temankan? *wink*

pengemis redha: aish~ saya sebenarnya sedang berseronok sebab dapat kata-kata rindu dr ramai teman ^.^

syahrul helmi: Kan? terima kasih >.<

firol: whoah! setaraf penyajak? *riak* jap. annexe tu kat mana? *buta seni*

meo188: mungkin itu spesis kumbang rare. hampir pupus. mungkin...

dari jalan kopi: cool itu saya. ^.^ eh, lapar? kan ada kopi? slurrp~

silentshutter: saya kan ada kamu =)

azuan: erk? malu, tapi mahu? ^.^

Razman said...

aku aku aku tak berapa paham..haha..tapi buat2 paham gak coz nak mintak diskaun g singapore..=P

balqissy said...

kamu kamu kamu whatever~ hahaha erk? discount singapore? fuuh~ nasib baik bukan mintak belanja -_-

farah said...

keseorangan?

boleh saya temankan?

:)

balqissy said...

farah: boleh2. mai la dtg sebelum hari raya. boleh tlg apa2 yang patut =P

dark said...

tunggu nnt kamu ber "dua"..hehehe..

Sunshine in the morning said...

hehe..
sempoi..tapi menarik!!
ske~~

balqissy said...

dark: kita kan ber'dua'. erk? *blush*

sunshine in the morning: sempoi, tapi menarik. macam kita, kan? kan? ^.^