Friday, September 18, 2009

Khidmat Guaman Diperlukan *Serius*

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Kepada blogger-blogger yang berkerjaya sebagai peguam, atau pun pernah atau masih belajar dalam bidang guaman, atau juga mempunyai kenalan dalam bidang yang disebutkan iaitu guaman, minta tolong sila hubungi saya dengan kadar segera.

** Kes kecil sahaja, ini betul-betul minta tolong. Ada beberapa keping kertas yang perlu di analisa jika boleh di bawa ke mahkamah untuk urusan saman.





Nota kaki: harap tak minta bayaran, saya tak berduit (+_+)"
kalau kes saman melebihi $USD 10 juta, menang, nanti baru bagi upah :) tapi, itu kena tunggu kes saman Paris Hilton dulu >.<

10 comments:

Faisal Admar said...

haha ada ke yang nak kerja free? :D

encik ariff said...

haha.
serius nmpk?
nk saman israel ka apa?
selamat hari raya!

tukangbuatsushi said...

kne saman?
adekah memandu laju?

faiq said...

xnk upah aku ke?
aku bkn peguam..tp aku mgkn bole dprcayai kot..hehe

faiq said...

rep: weyh aku men2 je psl khidmt guaman tu..aku x taw pape doh..sorry kwn...hehee

rep lg 1: weyh nk weyh hiasan kt katil ko tu...cun siot..ko belanja sempena besdy aku dh bru lps sblan..hehe..besdy nnt aku reply la..kan2..

laki cikgu kimia said...

sori wei. gua bukan. selamat ari raye.

azuan said...

cam serius je..
gua geologi..
tak leh nk tlg..hoho

Dari Jalan Kopi said...

saya saorang penulis
bukan peguam...

malam ini sabelum tidur saya akan pasang impian untok jadi peguam

untung nasib
bolih bantu gades cun dalam kesusahan

Sharif John said...

Kamu try rujuk En Fahmi Adila.... Pres 11th.... die blaja mende2 ni.... kes apa la tu?

balqissy said...

faisal admar: bantu membantu amalan mulia, kan?kan? =P

encik ariff: ini memang serius benar. israel pun tak pernah seserius ini. phew! :P
salam eid jua. nk wet raya!! * wink*

tukangbuatsushi: erk? itu cerita lain. sila jangan heboh -__-

faiq: oh, bermain di aidilfitri seperti main bunga api. meriah langit =)

2. haha. ko nak aku pergi hias kat depan katil ko ke? mana leh cabut2,bro.nanti kita buat baru je. ^.^

laki cikgu kimia: oh, selamat hari raya. dah blk sana ke?

azuan: geologi? kalau dulu mungkin boleh tolong dlm geografi. erk? ^.^ peace bro. salam eid ^.~

dari jalan kopi: ini amalan bantu membantu yang dicari =P

sharif john: bagaimanakah mau contact en Fahmi Adila itu? psst: nnt gtau eh..