Thursday, August 13, 2009

Sempurna

Bukan saya cari manusia sempurna untuk dijadikan teman hidup. Tapi, penantian ini berkisar kesempurnaan yang hanya akan terbina apabila bersama. Jadi, kamu. Ya, kamu. Datanglah apabila tiba masa. Bukan sekarang, mahupun esok. Apatah lagi semalam. Hanya kita berdua tahu bila hari itu akan tiba dengan adanya petunjuk DIA. Hati, kamu sabar dan tenang dulu. ok? ^.~

15 comments:

sharamli said...

0k...sy betenang...tp tkut ttid0 plk..sbb tenang sgt..heee

balqissy said...

ni confirm dah tido kan, ni? =P

laki cikgu kimia said...

ikut resam padi, makin berisi makin tunduk, gue slalu tetido sebab 'berisi' la kot huhuuu

Queen said...

cik balqiss..
mintak kebenaran nak paste jugak this video to my blog....

thanks

bokbon said...

tapi masa sudah semakin habis, bagaimana?

heh..he..apa khabar kamu?

balqissy said...

lakicikgukimia: lain kali ikut sahaja adat perpatih. :P

queen: oh, silakanlah. ni cilok dari youtube sahaja =D

bokbon: masa habis? macam main game pula. hehe

oh, sehat =) terlebih sihat sehingga mengamalkan diet yang tidak beapa sihat sekarang-_-!

khaLifah feDi said...

emm speechles saya nie..


opss iklan sebentar utk kamu boleh?

jom buat duit dgn chat aje..

sila klik sini:-

http://www.myspacetunai.com/khalifahfedi

Firol said...

masa yang akan tiba ..apabila kesesuaian datang..nak cari kesempurnaan susah

Firol said...

Balqiss nanti bagi email lu kat gua.. ada projek billion2

GRuNGe said...

Ok ok, saya tenang dan tunggu kamu.

Lalalalala.

Perasan sudah.

meo188 said...

wokeh!!!!!!!

xhot... tp cool

StingRay said...

bermonolog.

Budak Pensel said...

bila-bila pun boley kan.. jangan tunggu lama2.

Nanti masa terbuang.

Hayati hidup anda dengan detik yang bermakna.

Kuwe said...

ahh..

bertenang bertenang
bersabar bersabar

haih.

balqissy said...

khalifah: oh, sila taip sahaja jika speechless. tak perlu berbicara. heh~ =P

firol: sebab tu tak mencari sempurna, tetapi mungkin menunggu bulan purnama? ahaha

grunge: oh, terima kasih *blushing*

meo188: macam iklan xfresh! yeah! hehe

stingray: bermonolog seperti membawa buku log.

budak pensel: harus tunggu juga, kan, saya wanita. eh, gadis? hahah

kuwe: erk? kamu yang mengeluh pula?