Friday, August 28, 2009

Penting Ni!

a- Subhaan-Allah 
     
b- Al-hamdu-Lillah   
     
c- Allaah-Hu-Akbar 
     
d- Laa- iIlaaha -iIlaa Allaah-Hu Muhammadur-Rasoolullah 
     
e- Allaahumma Salli Alaa Sayyidina Muhammad wa Alaa Aalihi wa Sahabihi Wasallim 


Sila baca. Sekali sahaja pun tidak apa-apa. Sekurangnya, hari ini kita pernah mengingati sang pencipta, Ya Allah.

Sekian

-balqissy. =)

p/s: maaf, keyboard tak ada jawi. heh~

11 comments:

Kuwe said...

pesal tak ada jawi?
cina jepun ada je.
tak puas ati lgi ni.
pesal takada?

sharamli said...

kuwe ni byk s0ngeh..baca suda...

CAHAYA said...

Nice. Thanks. ;)

khaiza said...

tima kasih atas ingatan yang bermakna ni, balqisy.

Jard The Great said...

ehehe.. thanks...... kuwe lawak laa...

encik ariff said...

ok.
tq.

joegrimjow said...

copy paste
mekasih btw

balqissy said...

kuwe: kamu tolong translate kan, nanti saya tolong salin dan tampal sahaja. sekian ^.^

sharamli: biarlah dia. budak-budak~. hahaha

cahaya: terima kasih je? tiada jemputan berbuka? heheh~ eh. sama-sama. ^.~

khaiza: terima kasih je? tiada jemputan berbuka? heheh~ eh. sama-sama. ^.~ (edisi kedua)

jard the great: terima kasih je? tiada jemputan berbuka? heheh~ eh. sama-sama. ^.~ (edisi ketiga)
p/s: kuwe memang macam tu. ish3 -_-"

encik ariff: terima kasih je? tiada jemputan berbuka? heheh~ eh. sama-sama. ^.~ (edisi keempat)

joegrimjow: oh, ya. ini hasil email forward. tapi, rasanya patut disebarkan, kan? ^.~

John Iverson said...

Terima kasih kerana mengingatkan... Semoga Dirahmati Allah...

meo188 said...

sy teringatkan awk slalu... huhuhuhu :)

balqissy said...

john: sama-sama. ^.^ bila nak ajak berbuka? ahaha moga drahmati Allah jua.

meo188: erk? *blush sudah* sila ingat DIA lebih daripada ingatkan saya, ya. heheh