Sunday, April 5, 2009

Tagged by Dzeti

Ini hasil Tagged oleh Dzeti a.k.a my tweeny semasa di KMPP (kolej Matrikulasi Pulau Pinang) dulu.
Oh, tiba-tiba rindukan Penang pulak. Lepak d Gurney, Gurau-gurau dengan akak ngan abang kat kafe.
Oh~

Rules:
1. The rules are simple. Use 
Google Image to search the answers to the questions below.
2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3. After that tag 12 people.


1. The age of my next birthday - 22

 
Four F-22's in line at Elmendolf
** Eh? ada kaitan dengan umurkah? --->ahaha

2. The place I would like to travel to - Australia

~~Oh?~~

3. The favorite place - beach

~~sangat suka disini~~

4. The favorite food - anything
~~ dan entah apa-apa juga gambarnya ~~

5. The nickname I had - balqissy
~~gambar saya juga kah? Haish...~~

6. The favorite colour - black white purple
~~ warna purple tidak muncul pun ~~

7. The city I live in (for now) - Shah Alam
~~ Sila rujuk peta ini jika anda sesat di Shah Alam ~~

8. The city I was born in - Kuala Terengganu
~~ di manakah rupa Kuala Terengganu? kepelikan pula.~~

9. College major - Economy
~~ masih baru. Eh? Masih belum mula belajar pun :P ~~

10. Bad habit - Online (addicted)

~~no comment~~

11. Hobby - Malas-malas
~~Oh. menguap ~~

12. Wish-list - rumah , kahwin

~~hurm~~

Saya tidak tahu bagaimana ingin tag. Jadi, anggap sahaja yang terbaca ruangan ini, anda perlu jawab tag ini.Paling tidak, komen sahaja di page saya. :P

~~Dan, sya baru perasan. Rupa-rupanya arahan dia bukan first photo on the first pages. Tapi, saya sudah siap semuanya. Jadi, biarkan sahaja lah~~ 
ish3

3 comments:

balqissy said...

Dan, saya terlupa lagi. Soalan no. 2: saya juga mahu ke Perancis. Tapi, itu perlu tunggu selepas 'akad'. heheh

Anonymous said...

gambo di pantai tu gambo wak ke

balqissy said...

anonymous: haish~ sila baca keseluruhan entry ini .